hallo hallo... het vrouwtje van de radio - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johoqussa - WaarBenJij.nu hallo hallo... het vrouwtje van de radio - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johoqussa - WaarBenJij.nu

hallo hallo... het vrouwtje van de radio

Door: Nicolien

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Het verhaaltje krijgt nog een staartje...

Morgenavond (vrijdag 6 oktober) tussen 22.00 en 23.00 uur ben ik te horen bij de NMO op Radio 5 in het jongerenprogramma 'Wat Nou..?!' over mijn onderzoek tussen de jongeren in Beiroet.

Voor meer info zie:
http://nmo.omroep.nl/cgi/nmo/?s=5&id=12&e=746
(vanaf maandag ook online te beluisteren)

Zondagochtend 22 oktober tussen 8 en 9 uur (voor de vroege vogels onder ons) ben ik de ontbijtgast bij het programma Plaza van de NCRV op Radio 2, om te praten over mijn ervaringen in Libanon.

Leuk hè?!

  • 05 Oktober 2006 - 17:35

    Lucie Lent:

    Lieve Lien,
    Ik ben één en al oor! Succes. Liefs van Lucie.

  • 05 Oktober 2006 - 18:36

    Marise:

    JA! Leuk!

  • 06 Oktober 2006 - 13:34

    Jacqueline:

    wat ontzettend leuk! ik ga vanavond zeker luisteren!
    kus, jacq.

  • 07 Oktober 2006 - 12:00

    Stella:

    hoi Nicolien,
    ik volg je al een tijdje op deze weblog, en later ook op de vk-weblog. ik vind het reuze interessant wat je allemaal hebt meegemaakt. ik heb zelf een vriendin wonen (waar ik overigens al een tijdje geen contact meer mee heb)in Beirut, ze is getrouwd met een Armeniër..Ben benieuwd of Libanon nu de moeite waard is om naar toe te gaan? Of is het daar nog steeds onrustig?
    gr. Stella

  • 09 Oktober 2006 - 09:07

    Nicolien:

    Hoi Stella,
    Libanon is altijd de moeite waard om naartoe te gaan :) Het is er nog wel wat onrustig, politiek gezien, maar dat wil niet zeggen dat er elk moment een levensgevaarlijke situatie kan ontstaan waaruit je niet meer weg kunt. Het land zelf kan wel wat aandacht gebruiken, dus ik zou zeggen: ga er gerust 'op bezoek', en vergeet niet je contactgegevens door te geven aan de Nederlandse Ambassade in Beirut. Veel plezier!

  • 09 Oktober 2006 - 11:05

    Daniël:

    Wij gaan in december tien dagen naar Libanon. Kerst vieren bij mijn schoonouders nabij Jbeil. Heb je nog tips wat in die tien dagen zeker te doen?! (www.libanonpraat.nl)

  • 10 Oktober 2006 - 10:42

    Stella:

    Ja,ik ben ook wel benieuwd, of je nog wat tips hebt waar ik zeker naartoe moet gaan?
    gr. Stella

  • 23 Oktober 2006 - 18:00

    Jeska:

    we hebben gisteren geluisterd, was leuk zeg! Je kwam erg goed en welbespraakt over, ik zou je zo als journalist inhuren.

  • 05 November 2007 - 13:23

    Jolein:

    hay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2007

Mailinglist?

04 Juli 2007

Verhuisd!

17 November 2006

Spannend!! Lezing over Libanon...

21 Oktober 2006

Verzoeknummer

05 Oktober 2006

hallo hallo... het vrouwtje van de radio

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 796
Totaal aantal bezoekers 41969

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: