Verhuisd! - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van johoqussa - WaarBenJij.nu Verhuisd! - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van johoqussa - WaarBenJij.nu

Verhuisd!

Door: Nicolien

Blijf op de hoogte en volg

04 Juli 2007 | Libanon, Beiroet

Niet alleen naar Beirut, maar ook naar mijn eigen internetdomein:

http://www.qussa.nl

Ik hoop jullie daar te zien!

  • 04 Juli 2007 - 14:21

    Lucielent:

    hadie nicolien, Van je moedertje hoorde ik dat je weer hetland uit bent. Ik keek net op de web-log van violet die in china zit, en dan kom jij ook binnen. Leuk dat je het me stuurt, dan kan ik je weer volgen. Het is daar volgens de berichten in de media behoorlijk heftig; maar goed daar weet jij natuurlijk alles van. Zorg goed voor jezelf en heel veel succes met je studie en alles wat je gaat ondernemen. Oh, ja, zou ik bijna vergeten; van harte gelukgewenst met het behalen van je master, en dat nog wel cum laude. Goed gedaan meissie. Ik ga je volgen. Liefs van Lucie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Libanon, Beiroet

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2007

Mailinglist?

04 Juli 2007

Verhuisd!

17 November 2006

Spannend!! Lezing over Libanon...

21 Oktober 2006

Verzoeknummer

05 Oktober 2006

hallo hallo... het vrouwtje van de radio

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 41857

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: