Huis! - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van johoqussa - WaarBenJij.nu Huis! - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van johoqussa - WaarBenJij.nu

Huis!

Door: Nicolien

Blijf op de hoogte en volg

11 April 2006 | Libanon, Beiroet

Faysal heeft een huis voor ons gevonden! Het is in de (Christelijke) wijk Ashrafieh (spreek uit: Asjrafvieje), vlakbij Jeitawi Hospital, ongeveer een kwartiertje lopen vanaf downtown (en dus vanaf de Middellandse Zee...).

Het is een twee-kamer appartement, gemeubileerd, met een behoorlijke keuken en badkamer. Faysal heeft bedacht dat de grote slaapkamer, met een stapelbed!, voor mij is. Hij slaapt dan in de kleine kamer die eigenlijk een hokje in de woonkamer is, zodat hij 's nachts de airco aan kan laten. Die jongen zou het liefst in een diepvries wonen, als je het mij vraagt... Verder weet ik alleen dat er vloerbedekking ligt, en dat de meubels 'klassiek' zijn: hoogstwaarschijnlijk veel donker hout, groen fluweel en gouden krulrandjes. Ik ben benieuwd!

  • 19 April 2006 - 14:51

    George:

    Veel plezier in Kebabistan Niolien

  • 25 April 2006 - 11:09

    Lonne:

    tering tietjes,
    ik ga verhuizen...
    dat lijkt me duidelijk
    hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Libanon, Beiroet

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2007

Mailinglist?

04 Juli 2007

Verhuisd!

17 November 2006

Spannend!! Lezing over Libanon...

21 Oktober 2006

Verzoeknummer

05 Oktober 2006

hallo hallo... het vrouwtje van de radio

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 43667

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: